و در تازه ترین بی اعتنایی صورت گرفته به مسافران و مردم سرویس امشب قطار یزد به تهران همانند روزهای گذشته فاقد سرویس خنک کننده بود ومسافران قطار به واسطه گرمی بیش از حد قطار در ایستگاه میبد از قطار پیاده شدند و در مقابل قطار به نشانه اعتراض به بی تفاوتی مسئولین راه آهن ایستادند و از حرکت قطار جلوگیری نمودند .و.................... و متاسفانه روند نا بسامانی در حمل و نقل مسافر در راه آهن همچنان ادامه دارد به گونه ای که شب چهار شنبه گذشته سرویس تهران به یزد برای هر,واگن شصت نفره ،66 بلیط فروخته شده بود و برای هر واگن شش مسافر اضافه وجود داشت .

 یزدفردا:چندی است که راه آهن با استفاده از قطار های دوطبقه اتوبوسی چینی به مسافرین مسیر طولانی یزد تهران و بالعکس سرویس دهی می نماید  و البته این سرویس دهی هم فاقد هرگونه استاندارد حمل مسافر با قطار می باشد .

 چندی پیش با تماس مکرر مسافرین یزدی قطار یزد تهران،اقدام به انعکاس نواقص من جمله نقص تهویه هوای قطار و خنک کننده های آن وهمچنین عدم سرویس دهی در مواقع پر ترافیک به مسافرین یزدی و همچنین عدم پاسخگویی مسئولین راه آهن در شهر یزد نمودیم .

و در تازه ترین بی اعتنایی صورت گرفته به مسافران  و مردم سرویس امشب قطار یزد به تهران  همانند روزهای گذشته فاقد سرویس خنک کننده بود ومسافران قطار به واسطه گرمی بیش از حد قطار در ایستگاه میبد از قطار پیاده شدند و در مقابل قطار به نشانه اعتراض به بی تفاوتی مسئولین راه آهن ایستادند و از حرکت قطار جلوگیری نمودند .


یکی از مسافرین دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگاریزدفردا اظهار داشت :در پی اعتراض مسافرین  به عدم امکانات خنک کننده در سرویس امشب قطار یزد به تهران و توقف مسافرین در مقابل قطار رییس قطار برای راضی کردن مسافرین قول برگرداندن 50 درصد بلیط مسافرین را داد که مسافرین رضایت نداده و بعد از تماس با تهران و تعهد تهران مبنی بر برگرداند کل کرایه مسافرین تعدادی از معترضین راضی شده ولی باز تعدادی از مسافرین خواستار توقف کامل قطار و حضور مسئولین برای پاسخگویی شدند و قطار تا الان ساعت 23 55 دقیقه 8 خردادماه 91 همچنان متوقف است

 و متاسفانه روند نا بسامانی در حمل و نقل مسافر در راه آهن همچنان ادامه دارد به گونه ای که شب چهار شنبه گذشته سرویس تهران به یزد برای هرواگن شصت نفره ،66 بلیط فروخته شده بود و برای هر واگن شش مسافر اضافه وجود داشت .

یکی از مسافران قطارشب چهارشنبه تهران یزد در گفتگو با خبرنگار یزدفردا :فروش اضافه بلیط مسافرین قطار تهران یزد را نشانه ای از عدم نظارت متولیان امور و همچنین سازمان هایی مدعی حمایت از حق مصرف کنندگان دانست .

وی همچنین تاکید کرد :متاسفانه قطارهای اتوبوسی برای مسیر های کوتاه طراحی شده است و دراینجا برای مسیری حدود ششصد کیلومتر و بالای هشت ساعت مردم را مجبور به استفاده از آن می نمایند

مسافر قطار امشب یزدتهران به یزدفردا گفت: البته انعکاس مشکلات توسط رسانه ها یک وظیفه بوده و یک هفته قبل نیز همین مشکل خنک کننده باعث اعتراض مسافرین و انعکاس دریزدفردا شده بود که اتفاق امشب نشان از ان دارد که دستگاه مربوطه هیچ گونه توجهی به اعتراضات و حق و حقوق قانونی مسافرین ندارد .

 

امید می رود مسئولین ارشد استان و وزارت راه و شهرسازی با وسواس بیشتری امور  مربوط به مسافرین را دنبال کنند و کمتر شاهد رنجش خاطر مردم بزرگوار باشیم

گفتنی است :روز گذشته نیز خبری در یزدفردا منتشر شد که مسافرین پرواز تهران یزد نیز با مشکلی جدی روبروم شده بودند که ......

اتفاقی منحصر به فرد درپرواز شماره 298 شركت ايران اير
مشکل درپرواز تهران یزد" مسافران پرواز 298 تهران به يزد جان سالم به در بردند


 

گزارشات تکمیلی متعااقبا منتشر خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا